מידע על שירותי בריאות למי שפונו מבתיהם בעקבות המצב הבטחוני
-
נציגי משרד הבריאות במלונות למפונים ומחוסרי קורת גג
אם אתם פוניתם מביתכם בעקבות המצב הבטחונים ואתם שוהים בבית מלון, משרד הבריאות מחויב לוודא שתקבלו מענה רפואי אם אתם צריכים. -
שרותי קופות החולים למפונים
אם אתם מפונים וגרים כרגע בבית מלון - רכזנו עבורכם שאלות ותשובות לגבי שרותי קופות החולים למפונים. -
טיפות חלב וחיסונים למפונים
אם אתם מפונים וגרים כרגע בבית מלון - רכזנו עבורכם שאלות ותשובות לגבי שרותי טיפות חלב וחיסונים למפונים. -
שרותי התפתחות הילד למפונים
אם אתם מפונים וגרים כרגע בבית מלון - רכזנו עבורכם שאלות ותשובות לגבי שרותי התפתחות הילד למפונים. -
שירותים למפונים בגיל השלישי
אם אתם מפונים וגרים כרגע בבית מלון - רכזנו עבורכם שאלות ותשובות לגבי שירותים למפונים בגיל השלישי. -
בריאות הנפש למפונים
אם אתם מפונים וגרים כרגע בבית מלון - רכזנו עבורכם שאלות ותשובות לגבי פניה לבריאות הנפש . -
בטיחות ילדים בבתי מלון
שומרים על בטיחות ילדים בגיל הרך בבתי מלון -
להפוך חדר בבית מלון לבית בטוח
אם אתם מפונים וגרים כרגע בבית מלון - רכזנו עבורכם כלים והמלצות לשמירה על שלומם ובטיחותם של הילדים, בסביבת בית המלון. -
מוקד קול הבריאות 5400*
אם אתם שוהים מחוץ לביתכם ויש לכם שאלה - מוקד קול הבריאות נועד עבורכם.
נציגי משרד הבריאות במלונות למפונים ומחוסרי קורת גג
סיוע של משרד הבריאות בבתי מלון
בכל בית מלון בו שוהים מי שפונו מביתם בימים האחרונים, נמצאים (פיזית) נציג או נציגה של לשכת הבריאות המחוזית של משרד הבריאות.
תפקידם של הנציגים לאתר ולתת מענה לקשיים באיתור שירותי רפואה ובריאות: לבדוק פערים בתחום הבריאות, לתת מענה לבעיות שעולות בשטח ולהציף בעיות שלא ניתן לפתוח בשטח למרכזי תחום ומכלול מפונים ומתפנים של משרד הבריאות.
פרטי הקשר של הנציגים מפורסמים בבית המלון והם יהיו נוכחים בימים ראשון עד שישי בין השעות 09:00 עד 13:00 ויתנו מענה כל עוד קיימים פערים בשירותי הבריאות.
קול הבריאות
לשאלות ובירורים נוספים, או אם נציגי משרד הבריאות בבבית המלון אינם זמינים, ניתן לפנות למוקד "קול הבריאות" של משרד הבריאות:
- טלפון: 5400* או 08-624-1010
- שעות מענה טלפוני: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 18:00 וימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 13:00
תזונאיות של בריאות הציבור נמצאות בקשר עם נציגי הרשות וצוות בית המלון כדי לייעץ בנושאי הזנה למפונים.
אם פוניתם מביתכם בעקבות המצב הבטחונים ואתם שוהים בבית מלון, משרד הבריאות מחויב לוודא שתקבלו מענה רפואי אם אתם צריכים.
מענה לצרכים רפואיים פרטניים
קופות החולים אחראיות על טיפול ומענה רפואי למבוטחים שלהן. הקופות יתנו מענה וישמרו על הרצף הטיפולי בכל מקום בו נמצאים המבוטחים. לשם כך, הקופות נערכו למתן שירות במספר דרכים, כולל קווים ייעודיים למענה ומתן קוד לתעדוף הטיפול במפונים.
קיים תיאום בין קופות החולים השונות בבתי המלון השונים, לפי הצורך.
מענה נפשי ראשוני בבתי המלון יינתן על ידי מרכזי חוסן.