מידע על מערכת הבריאות בזמן חירום

מרפאות ושירותי בריאות של קופות החולים

בעקבות המצב הביטחוני, מרפאות קופות החולים ותחנות טיפות חלב נותנות מענה רק במרפאות ובתחנות העומדות בהנחיות המיגון של פיקוד העורף.

אם אתם זקוקים לשירות רפואי, מרשם לתרופות, בדיקות מעבדה, או כל נושא רפואי אחר – אתם צריכים ליצור קשר עם קופת החולים שלכם באמצעות המוקד הטלפוני של הקופה או באתר האינטרנט של הקופה, כדי לברר אילו מרפאות פתוחות ואילו שירותים ניתנים מרחוק.

אם אתם זקוקים למענה רפואי והמצב הרפואי שלכם מאפשר זאת, יש עדיפות לשימוש בשירותים  מרחוק שקופת החולים מספקת (מוקד רופאים ואחיות מקוון, מכשירי אבחון מרחוק ועוד).

אם קיים צורך בהגעה למרפאה, כדאי לוודא באתר הקופה או במוקד הטלפוני של קופת החולים שהמרפאה אכן פועלת. במקרה שבו המרפאה לא פועלת, ניתן לברר מה הקופה מציעה לעשות.

שימו לב: במקרים דחופים בלבד, בהם לא ניתן לקבל מענה מהקופה שלכם, אפשר לפנות גם למרפאה המשתייכת לקופת חולים אחרת. כדי לשמור על הרצף הטיפולי וכדי שהדברים יהיו רשומים בתיק הרפואי שלכם – מומלץ ככל האפשר לקבל שירות וטיפול בקופת החולים שלכם.

משרד הבריאות מבקש מהציבור לא להגיע לבתי החולים במקרים שאינם דחופים.

מוקדי קופות החולים

שירותי בריאות כללית

קופת חולים מאוחדת

לאומית שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות

מפה לחיפוש שירותי בריאות בישראל

לחזור למעלה