מידע על שירותי בריאות לשוהים הרחק מביתם

פתרונות לצרכים תזונתיים מיוחדים

אם אתם מפונים הזקוקים לעזרה להשיג אוכל שמותאם לצרכים תזונתיים כמו:

  • אלרגיות למזון
  • צליאק
  • צורך בהתאמה של מרקם המזון ליכולת הלעיסה והבליעה
  • קושי בהשגת מזון מתאים למצבכם
  • קושי בהשגת מזון מתאים למצבכם הרפואי

בחלק מאתרי האירוח קיימים פתרונות תזונתיים וכדאי לפנות לנציגי המלון או לנציגי פיקוד העורף במקום ולבדוק איתם אם יש אפשרות לקבל מזון מתאים.

אם אין אפשרות לעזור לכם במציאת מזון מתאים במקום, נציגי המלון או פיקוד העורף יכולים לעזור לכם ולהתקשר למוקד קול הבריאות

  • בטלפון 5400* או 08-6241010
  • בימי ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 18:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 13:00

המוקד יפנה את הבקשה ללשכת הבריאות המחוזית המתאים לטיפול בבעיה.

אם יש לכם צורך במזון רפואי שדורש מרשם, צרו קשר עם קופת החולים שלכם באמצעות פנייה למוקד הטלפוני או למרפאה שלכם.

לחזור למעלה